Aktieskolans sponsor

Välkommen till aktieskolan

Det här får du lära dig

Hej! Välkommen till en sida om smartare sparande. Den är under konstruktion men snart så :) Vill du veta mer om mig hittar du det i...

torsdag 26 maj 2016

Snart ringer det in till aktieskolan

Här kommer en ny aktieskola snart att presenteras. Den kommer vända sig till dig som vill spara smartare - oavsett om du är nybörjare eller kommit en bit på väg.



Spara smartare



Det kommer att bli en serie filmer. I väntan på det kanske du vill kolla in det här avsnittet av min serie 3 snabba, som jag spelar in med mobilen dagligen. Vill du läsa mera hittar du det i inlägget "En smartare pengamaskin".

Så blir du rik

Vem är Gottodix?

Skolan har ju inte öppnat ännu, så har du redan hittat hit är det kanske för att vi stött på varandra exempelvis på Nordnet Live. Där fick jag lov att vara anonym men nyligen fick jag äntligen lov att ta av mig masken i "AVSLÖJAD! Jag är Gottodix".  Jag skriver också på lite olika ställen, exempelvis nedanstående


Kom igång med aktier och fonder

Vill du vara med från starten? Prenumerera via högerkolumnen om du surfar via datorn eller följ via Facebook eller Twitter. Har du förslag på vad vi ska ta upp i serien?

Kommentera gärna nedan eller gå in och delta i diskussionen om pilotavsnittet i "Gottodix aktieskola - vad vill ni se?"

Som sagt - snart kommer sidan upp på riktigt. Det ska bli jättekul, hoppas ni hänger med.

Jacob Henriksson, alias Gottodix, som du kan följa på Facebook (ny!), Shareville här eller på Twitter @gottodix om du vill följa det jag läser

Åsikterna som presenteras i denna blogg ska inte ses som investeringsrådgivning. Alla mina egna aktieinnehav redovisas i portföljen på Shareville. Vill du veta mer om mig hittar du det här

Missa inte att följa mina dagliga inlägg på Youtube och Facebook!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar